zamów projekt

Rollupy reklamowe

Rollupy reklamowe

Skuteczny marketing może być oparty na wielu rzeczach. Kiedyś były to reklamy w gazetach, ulotki czy plakaty. Dziś ich miejsce zajmują uniwersalne i proste w obsłudze rollupy reklamowe. Są to stojaki reklamowe, które składają się ze stelaża, kasety z systemem rolującym, mechanizmu napinającego, listwy oraz wysięgnika. Treść reklamy jest drukowana na specjalnym materiale, który zależy od potrzeb reklamodawcy. Rollupy, dzięki swojej budowie, są bardzo wygodne w transporcie oraz szybkie w montażu. To sprawia, że są idealną opcją dla osób, które prezentują swoje oferty w różnych miejscach np. na targach.Są one bardzo wytrzymałe, więc nie musimy się obawiać, że ulegną one uszkodzeniu podczas transportu (reklama jest chroniona kasetą z aluminium) czy rozkładania. Nie trzeba też wymieniać całego mechanizmu, gdy zmieniamy grafikę reklamową. Możemy wymienić sam materiał, który znajduje się w urządzeniu.

Rollupy - sposób na skuteczną reklamę

Główną siłą rollupów reklamowych jest to, jak szybko przyciągają uwagę i zainteresowanie potencjalnych klientów. Badania mówią, że na zainteresowanie danej osoby naszą ofertą mamy tylko 15 sekund. Rollup reklamowy, który jest dobrze przygotowany i zawiera chwytliwy slogan, będzie na pewno rzucać się w oczy. To sprawi, że będzie to idealne rozwiązanie na wydarzenia, gdzie musimy konkurować z innymi o uwagę potencjalnych klientów. Rollup reklamowy możemy również wykorzystać na szkoleniach, różnego rodzaju promocjach, a nawet spotkaniach biznesowych! Będzie to świetny sposób na uzupełnienie naszej prezentacji czy innych elementów stanowiska reklamowego. Dobrze zaplanowany rollup pozwoli odbiorcom zapoznać się z najważniejszymi informacjami o naszej firmie i umożliwia zapisanie lub zapamiętanie podstawowych danych, które pozwolą się z nami skontaktować.

Jak powinien wyglądać dobry rollup reklamowy?

Planując zakup rollupów reklamowych trzeba mieć na uwadze kilka ważnych cech, które dotyczą wyglądu naszego wydruku. Jeśli ten będzie źle przygotowany. Taka reklama musi zawierać chwytliwy slogan, który zwróci uwagę czytającego i zachęci do poznania naszej oferty. Gdy już będziemy mieć nasze hasło, musimy odpowiednio dobrać czcionkę, która będzie dobrze widoczna oraz łatwa w przeczytaniu, nawet z odległości, a także grafikę, która będzie dopełnieniem przekazu naszej reklamy. Gdy już będziemy gotowi, możemy zlecić wydruk naszej reklamy. Warto to powierzyć profesjonalistom, ponieważ wydruk słabej jakości będzie odstraszać potencjalnych klientów.