Zwroty i reklamacje

Reklamowanie produktu z zauważonym defektem.

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji dostępny pod tym linkiem i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Dane do wysyłki

Adres: 32-060 Liszki, Kaszów 22

Adresat: Studio K22

4. O przyjęciu reklamowanego produktu oraz procesie reklamacji zostaną Państwo poinformowani w wskazany w formularzu numer telefonu/adres e-mail.

5. Forma przesyłki jest dowolna, może zostać zwrócona zarówno przez kuriera DPD oraz Poczte Polską, na koszt klienta.

6. Zwrot środków zostanie otrzymany poprzez przlew bankowy w okresie 14 dni otrzymania zwrotnego towaru i akceptacji reklamcji.

Zwrot towaru zakupionego przez internet.

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, czas na zwrot zakupionego przez internet towaru wynosi 14 dni kalendarzowych od czasu objęcia zamawianej rzeczy w posiadanie. Dotyczy to oferowanych przez nas gotowych produktów bez znaków markowych. 

Prawo to nie przysługuje w sytuacji gdy zamówiony u nas produkt realizowany jest na specjalne zamówienie konsumenta. Zgodnie z :

Art. 38 Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

(…)

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;